Investeşte în oameni I
FONDUL SOCIAL
EUROPEAN
Programul
Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa
prioritară 5 „Promovarea Masurilor Active de Ocupare"
Domeniul
major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de
ocupare"
Numărul
de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/48625
Titlul
proiectului: "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati
NR. 4252 /04.02.2013
Aprob,
Director Executiv
Manager de Proiect
TIBERIU PANESCU
DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
PROCEDURA APLICATA :ACHIZIŢIE
DIRECTĂ - OFFLINE
IN VEDEREA INCHEIERII UNUI CONTRACT
DE ACHIZITIE SERVICII
conf.
OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare
DATA SI ORA
DESCHIDERII OFERTELOR:
18.02.2013
ORA: 13.00
sediul
AJOFM HARGHITA
PENTRU
ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE FORMARE PROFESIONALA
A. INFORMATII GENERALE
A.1.1.
Denumirea autorităţii contractante:
Agentia
Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita
Cod fiscal: 11344042
Adresa: Miercurea Ciuc, B-dul
Fratiei, nr.2, cod postal 530114, jud. Harghita, Romania
Telefon:
0266/313423;
Email: edit.jano@hr.anofm.ro;
Persoane de
contact:
Pentru informaţii şi clarificari privind
documentele care trebuie prezentate de către ofertant: D-na Jano Edit
Andrea, tel.0735/539744
A.1.2.
Activitatea autorităţii contractante
Agenţia
Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita s-a înfiinţat ca unitate cu personalitate juridică
în subordinea ANOFM la 01.01.1999 si functioneaza in baza Legii 202/2006.
Agenţia
Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita este
instituţie publică, cu personalitate juridică.
A.2.1.
Obiectul contractului de achizitie publica:
obiectul contractului îl constituie :
• achiziţionarea
serviciilor de formare profesionala cod CPV 80530000-8
A.2.2.
Procedura aplicata: ACHIZIŢIE DIRECTĂ - OFFLINE
Intocmit,
Asistent manager proiect
Jano Edit Andrea
Investeşte în oameni I
FONDUL SOCIAL
EUROPEAN
Programul
Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa
prioritară 5 „Promovarea Masurilor Active de Ocupare"
Domeniul
major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de
ocupare"
Numărul
de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/48625
Titlul
proiectului: "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati
Nr. 4253/ 04.02.2013
Aprob,
Director Executiv
Manager de Proiect
TIBERIU PANESCU
CAIET DE SARCINI
PENTRU ACHIZITIA DIRECTA PENTRU FURNIZAREA
SERVICIILOR DE FORMARE PROFESIONALA
pentru proiectul
Program
Integrator al Formării Adulţilor Necalificaţi
1.Autoritatea contractantă
Agenţia
Judeteană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita
Cod fiscal: 11344042
Adresa: Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei,
nr.2, cod postal 530114, jud. Harghita, Romania
Telefon:
0266/313423;
Email:
edit.jano@hr.anofm.ro
Persoana de
contact:
Pentru
informaţii şi clarificări privind documentele care trebuie
prezentate de către ofertant:
Doamna Jano Edit Andrea, asistent manager proiect PIFAN, Program Integrator al Formării Adulţilor
Necalificaţi, tel.0266/313423
Agenţia
Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita s-a înfiinţat ca unitate cu personalitate juridică
în subordinea ANOFM la 01.01.1999 şi functionează în baza Legii
202/2006.
Serviciile
sale se adreseaza şomerilor şi agenţilor economici.
2.Sursa de
finanţare
Proiect cofinanţat din Fondul
Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007-2013
- Fondul Social European – 91%, Co-finanţare
proprie(naţională) 9%
- Bugetul asigurărilor de şomaj, capitolul 8004
– 56, Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (FSE)
ORGANIZAŢII
ELIGIBILE.
Intreprinderi individuale, familiale sau persoane fizice autorizate conform OUG
44/2008, Asociaţii, Fundaţii organizate potrivit OUG 26/2000 privind
organizarea asociaţiilor şi fundaţiilor, sau societăţi
comerciale înfiinţate potrivit Legii 31/1991 republicată şi
modificată; Furnizorii de servicii eligibili sunt
furnizorii de servicii care au autorizatie valabila pana la data de 31.10.2013
pentru meseriile de agent vanzari si florar decorator.
CONŢINUTUL
OFERTEI
- documentele doveditoare ale
eligibilităţii:
a)
autorizatia pentru desfasurarea de activitati independente sau
b) certificat de inregistrare emis de registrul Comertului sau
c) certificat de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor.
d)
actul constitutiv din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde
serviciul de formare profesionala , in copie certificata de furnizor ;
e)
autorizatie valabila pentru meseriile de agent vanzari sau florar-decorator
f) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si
impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane
juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original sau in copie certificate de conform cu originalul de
catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.
Vor fi
descalificati ofertantii care au datorii la stat.
g) Certificatul privind impozitele si taxele
locale,in original sau in copie certificate de conform cu originalul de catre
furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de
impozite si taxe locale.
DESCRIEREA
SERVICIULUI: servicii
de initiere/specializare pentru someri înregistraţi în evidenţa
Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita
şi incluşi în grupul ţintă a proiectului "Program Integrator al Formarii Adulţilor
Necalificati"
şi care în prealabil au beneficiat de servicii integrate ( mediere şi
informare şi consiliere profesională )
Furnizarea de servicii se va face pe loturi , astfel :
Nr. crt |
Nr.lot. |
Cod COR/ cod nom. |
Nivel curs |
Denumire curs |
Numar participanti |
Locatia |
1 |
Lot 1 |
332203 |
initiere |
Agent vanzari |
24 |
Odorheiu Secuiesc |
2 |
Lot 2 |
611203 |
specializare |
Florar decorator |
24 |
Odorheiu Secuiesc |
OBIECTIVELE SERVICIILOR
1.Obiectivele generale
-cresterea
oportunitatilor de angajare a somerilor
-modificarea psihologiei somerilor
privind abordarea reintegrarii pe piata muncii
-cresterea nivelului
de pregatire a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca pentru a
raspunde nevoilor reale de personal calificat ale agentilor economici
-stimularea ocuparii
fortei de munca.
-insusirea
cunostintelor teoretice si a deprinderilor practice necesare pentru
desfasurarea activitatilor la nivelul standardelor de performanta cerute si
motivarea cursantilor astfel incat rata de abandon a cursului sa fie zero.
-obtinerea
certificatelor de calificare /absolvire si dobandirea competentelor in
conformitate cu standardele de pregatire profesionala/standardele ocupationala.
CONDITII DE ORGANIZARE IMPUSE
1.Organizarea
pregatirii se face conform prevederilor Legii 76/2002 cu modificarile si
completarile ulterioare , HG 174/2002 cu modificarile si completarile
ulterioare , HG 377/2002 cu modificarile si completarile ulterioare .
2.AJOFM Harghita in
baza contractelor de prestari servicii , incheiate cu furnizorii selectati ,
solicita derularea cursurilor de initiere/specializare conform tabelului
3.Furnizorii selectati
incheie contracte de prestari servicii si sunt obligati sa transmita catre
AJOFM Harghita , cu cel putin 5 zile inainte de data stabilita pentru inceperea
cursului solicitat , urmatoarele documente:
- instiintare cu
privire la:
- data de incepere a programului de
formare profesionala
-
data de sustinere a examenului de absolvire
-planul de pregatire – graficul
desfasurator
-programa de pregatire si modalitatile de
evaluare a programului conform modelului prevazut in anexa 2 , respective in
anexa 3 la Metodologia de autorizare a furnizorilor de formare profesionala a
adultilor nr.353/5202/2033.
4.Conditii solicitate pentru instruirea
teoretica:
a.instruirea
teoretica se va desfasura in sali de curs bine amenajate si dotate cu mijloace
de invatamant si materiale didactice.
b.capacitatea salii
de curs corespunzatoare numarului de cursanti .
5.Conditii solicitate
pentru instruirea practica:
a.locuri adecvate
pentru toti cursantii
b.asigurarea
conditiilor de protectia muncii si PSI pentru cursanti , pe toate durata
cursului.
c.cursantii in
perioada instruirii practice vor fi pusi in situatii profesionale .
6.Competenta
formatorilor:
Personal de predare
si instruire cu o buna pregatire de specialitate si pedagogica , experienta in
domeniu, precum si cunoasterea limbii maghiare.
7.Planul general de
furnizare al serviciului:
Cursurile de
calificare vor demara la solicitarea AJOFM Harghita pana la data de 31.10.2013.
Termenul de incepere
:furnizorii de servicii de formare profesionala autorizati trebuie sa-si
manifeste disponibilitatea pentru inceperea programului de pregatire imediat
sau la data solicitate de AJOFM Harghita.
Durata unui curs
:conform cu planul si programa de pregatire a furnizorului.
Sustinerea examenului
de absolvire :maxim 15 zile calendaristice de la finalizarea pregatirii
profesionale a cursantilor.
Data sustinerii
reexaminarii :maxim 30 zile calendaristice de la data primului examen.
Grupa de cursanti va
fi constituita din maxim 28 persoane pentru pregatirea teoretica si maxim 14
persoane pentru instruirea practica.
Locul de desfasurare:
Odorheiu Secuiesc, judetul Harghita.
REZULTATE ASTEPTATE
1.REZULTATE DE
INDEPLINIT
La sfarsitul
programului se asteapta urmatoarele rezultate:
-obtinerea de catre
persoanele inscrise a cunostintelor teoretice si a deprinderilor practice care
sa le permita accesul la un loc de munca.
2.PREZENTAREA
RAPOARTELOR
Contractorii vor
transmite rapoarte partii contractante , conform urmatoarelor prevederi:
2.1.Rapoarte periodice:
Raportarea lunara catre AJOFM cu privire la:
-desfasurarea activitatii
-rezultate intermediare ,nr.de
persoane angajate cu contract de munca
-nr.participanti ,nr.persoane
retrase,motivul retragerii acestora
-probleme deosebite aparute in
desfasurarea activitatii
-observatii,concluzii.
2.2.Raport final:
Raport final trebuie trimis la AJOFM si va fi insotit de urmatoarele
documente:foi de pontaj pentru instruirea practica si instruirea teoretica ,
proces verbal si catalog de la examenul de absolvire sau reexaminare.
MODUL DE ELABORARE SI PREZENTARE A OFERTEI TEHNICE
Oferta tehnica: va cuprinde urmatoarele:
-informatii generale
despre ofertant/candidat
-informatii privind
experienta similara in ultimii 3 ani
-informatii privind
adresa locatiilor unde se va desfasura pregatirea teoretica si practica a
cursantilor ,si dupa caz mentionarea contractelor/parteneriatelor/protocoalelor
incheiate cu diversi agenti economici.
-informatii cu
privire la suportul de curs asigurat cursantilor
-lista formatorilor
care vor participa la desfasurarea programului de formare profesionala si care
vor asigura pregatirea teoretica si instruirea practica ,pe discipline si numar
ore de efectuat ,pentru meseria solicitata.
-CV-ul fiecarui
formator ,in care sa se detalieze experienta in specialitatea corespunzatoare
programului de formare.
-acordul scris al
fiecarui formator pentru participarea la programul de formare profesionala in
meseria solicitata.
-diplomele si certficatele
din care sa reiasa ca detine specializarea cerute de programul de formare
(copii).
-planul si programa
de pregatire aprobate de Comisia de Autorizare ,pentru meseria solicitate
,autorizatia furnizorului de formare profesionala pe meseria/ocupatia solicitata.
In cazul incheierii unor contracte/parteneriate cu agenti
economici care asigura desfasurarea instruirii practice , acestea vor cuprinde
urmatoarele mentiuni.
-adresele complete
ale partilor.
-situatia spatiilor dotate
corespunzator programei de pregatire , capacitatea spatiilor exprimata in numar
de locuri de practica/curs.
-existenta autorizatiilor de
functionare.
-termenul limita de
valabilitate al contractului/parteneriatului.
MODUL DE ELABORARE SI PREZENTARE A OFERTEI FINANCIARE
Oferta
financiara: In
oferta financiara se va specifica in
mod expres tariful propus taxa / cursant . Taxa pe cursant este ferma pana la
expirarea contractului.Taxa pe cursant se exprima in lei , fara TVA. Apoi se
face total buget
Serviciile
vor fi decontate in baza de documente justificative , prin emiterea de factura.
Atasat se va depune foi de pontaj
pentru instruirea practica si instruirea teoretica , proces verbal si catalog
de la examenul de absolvire sau reexaminare
Modalitati de plata:
a.
Plata servicilor prestate de furnizor se poate face dupa finalizarea pregatirii
si sustinerea examenului de absolvire in baza actelor justificative si a
raportului final.
b.
Pentru persoanele care indeplinesc conditiile de exmatriculare ,plata se face
pentru serviciile prestate de furnizor pana la data indeplinirii conditiilor de
exmatriculare.
c.
Pentru persoanele care s-au retras de la programul de formare profesionala
,plata se face pentru serviciile prestate de furnizor pana la data comunicarii
de catre organizator a retragerii acestor persoane.
TERMEN DE
DEPUNERE A OFERTELOR 18.02.2013 , ora 9,00 la sediul AJOFM Harghita Miercurea
Ciuc , B-dul Fratiei , nr. 2 la secretariat , in plicuri separate pe loturi.
Plicul sigilat exterior,in care este introdus originalul
ofertei,trebuie sa fie marcat cu:
1.destinatar
:Agentia Judeteana pentru Ocuparea
Fortei de Munca Harghita;
2.pentru cererea de oferte din data de 18.02.2013 ora 9,00 (Servicii de formare
profesionala) Lot ……….
3.cu mentiunea „a nu se deschide inainte de data de 18.02.2013 ora 13,00”.
Plicul va contine in interior cate un plic sigilat si
stampilat cu:
- plicul nr.1 –oferta tehnica
- plicul nr.2 – oferta financiara
- plicul nr.3 –
documentele de eligibilitate
DESCHIDEREA
OFERTELOR
Deschiderea ofertelor se va efectua în
data de 18.02.2013 orele 13.00 la sediul
AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc
MODUL DE
PUNCTARE
Pentru stabilirea
câştigătorului se va utiliza criteriul pretului cel mai scazut.
TERMEN DE
STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI
Câştigătorul
va stabilit cel târziu până pe data de 19.02.2013, orele 16.00, oră
până la care ofertanţii vor fi înştiinţaţi cu privire
la rezultatul selecţiei
TERMEN DE
CONTESTARE
Potrivit
legislatiei.
Intocmit,
Asistent manager proiect
Jano Edit Andrea
Vizat,
Prestator servicii juridice
Avocat Penu Tibor
Szilard